5 thoughts on “Prohibit parlar català al Parrissal (Beseit)

  1. Que yo sepa al Matarranya se habla chapurriau y también español. El Matarranya está en España y el que ud. Y su familia no quieran/no sepan hablar español refleja su falta de responsabilidad como ciudadano/a asi como desprecio por la lengua franca de todos los españoles . The world is watching and we don’t appreciate la vena ignorante e injusta del supremacismo catalanista.
    Monroyo/Montroig

  2. Mark, “Catalan […] is spoken in […] the eastern strip of Aragon” (Wikipedia).
    “El aragonés y el catalán de Aragón, en los que están incluidas sus variedades dialectales, son las lenguas y modalidades lingüísticas propias a que se refieren el artículo 7 del Estatuto de Autonomía de Aragón de 2007 y la Ley 3/2013, de 9 de mayo, de uso, protección y promoción de las lenguas y modalidades lingüísticas propias de Aragón”. (Legislació aragonesa).
    De totes maneres, per la grafia que uses, ja ho entens, tot això :-)

  3. Amparo Weeler,
    La Lleis de llengües d’Aragó reconeix que la Comunitat aragonesa és plurilingüe, reconeix el català com una de les diverses llengües que s’hi parlen, ordena promoure, protegir i difondre totes les llengües de l”Aragó i prohibeix que cap ciutadà sigui discriminat per raó de la seva llengua.

    (ARAGÓN. Título: LEY 3/2013, de 9 de mayo, de uso, protección y promoción de las lenguas y modalidades lingüísticas propias de Aragón)

    Si no t’agrada o no estás conforme amb la Llei de llengües d’Aragó vés a protestar.

    Si no te l’has llegida o no l’has entès , repassa-la les vegades que et sigue necessari, però no facis més el ridícul argumentant “xorrades” infantils de primer de Primària!!

  4. Ostres, per emmarcar; la demostració palpable que davant certes qüestions “todos son unos” -i igual de supremacistes-, com Franco i Negrín: “Que yo sepa al Matarranya se habla chapurriau y también español. El Matarranya está en España y el que ud. Y su familia no quieran/no sepan hablar español refleja su falta de responsabilidad como ciudadano/a asi como desprecio por la lengua franca de todos los españoles”…

  5. Kimus,
    La fiscalia hauria d’actuar d’ofici. La nostra família va exercir lo seu dret d’utilitzar una de les llengües a promoure i protegir, segons la ” Llei de llengües d’Aragó “, per la qual cosa vam patir un delicte d’odi i persecució per raó de la nostra llengua, el mateix que està cometent l’Amparo Weeler en el seu comentari.

Comments are closed.

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.

La Franja