La Lei de Luengas – Tema del día – www.elperiodicodearagon.com

Portada > Tema del día

La Lei de Luengas

Yera una noticia que tot el mundo de l´aragonés desichaba.

03/07/2009

MÁS INFORMACIÓN

* El PSOE registra una ley de lenguas que es voluntaria y acepta el catalán03/07/2009

Edición impresa en PDF

Página 3 edición papel

Esta noticia pertenece a la edición en papel.

Ver archivo (pdf)

Iste maitino a la fin el Grupo Socialista ha rechistrau a las Cortes una Proposi-ción de Lei de Luengas: les agradesco sincerament ista feta.

Yera una noticia que tot el mundo de l´aragonés esperaba y desichaba, perque ye duro veder que la tuya luenga se muere y no poder-ie fer grand cosa ta salvar-la. La han teniu que presentar solos, perque el socio de Gobierno, el PAR, no tiene cllaro encara qué votará: el tema del catalán les trastuca.

Saben que ye catalán (dende el Gobierno de Santiago Marraco se fan clases de catalán a Aragón), pero les faría goi cllamar-lo de altra manera, u siga, buscan un fórmula ta nom-brar al catalán pero que no se note guaire que ye catalán. Bueno, tal vegada tiengan suerte.

En tot caso, ta nusaltros ye una noticia que mos apllena de esperanza.

La Lei ye imprescindible ta´ls treballs que se han de fer, ta menar l´aragonés a la es-cuela y, sobre tot, ta dignificar-lo y ta fer chusticia dan els charradors que el han conservau de cheneración en cheneración.

Ye el momento tamé de ser agradeceus: gracias al Viceconsellero don Juan José Vázquez, que ha treballau molto y ben per ista Lei.

Y gracias al President aragonés, don Marcelino Iglesias Ricou, per impulsar-la: se han ganau la gratitut de totz nusal-tros.

mitjançantLa Lei de Luengas – Tema del día – www.elperiodicodearagon.com.

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.

La Franja