Mequinensa ye Catalunya ta l’Heraldo | Purnas en o zierzo

Si ista imachen que pego cobaxo ese amanexiu en bell diario catalan ye probable que l’Heraldo ese feito bell editorial sobre o tema, a television autonomica aragonesa ese preguntau a os politicos y mesmo bell abogau ese prencipiau a escribir una demanda.

Mapa Mequinensa e1294217499221 Mequinensa ye Catalunya (ta lHeraldo)

Mequinensa a l’atro costau d’a muga

mequidetalle Mequinensa ye Catalunya (ta lHeraldo)

Detalle d’o paso d’a muga

O mapa ye d’un articlo sobre o trazado d’una linea d’alta tension que presentara Red Electrica Espanyola. Rechirando por a web de Red Electrica he trobau o mapa orichinal que podez consultar en PDF y an Mequinensa sale a lo costau correcto d’a muga autonomica. Ye dicir que a colocacion de Mequinensa a l’atra banda ye una error de l’Heraldo.

Ye fuera de duda que Heraldo no ha quiesto tener a intincion de ceder Mequinensa a Catalunya, pero no dixa d’estar curioso que un periodico que ha feito un arte de trucar o ficacio d’a chent con “as errors” intencionals u no pas de bells catalans sobre a storia y a cheografia tienga agora ista esbarafundiada “pancatalanista“.

Esvielle: Por cierto, que huei en a edicion de paper sale un articlo de Carlos Sauras, precisament, charrando d’a “manipulacion” y ixas cosas malismas. Sauras ye especialista en istos articlos con verdatz a meyas.

Mequinensa ye Catalunya ta l’Heraldo | Purnas en o zierzo.

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.

La Franja